VRÁCENÍ
Nejste spokojeni se svým zbožím?
Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit zdarma a bez udání důvodu. Poštovné, které platíte při zaslání zpět k nám, hradíte na vlastní náklady. Zboží musí být nepoužité. Nevhodné a nepoužité vánoční dárky je možné vrátit do 10.1.
Buďme k sobě ale upřímní - zboží, které vracíte, musí být nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo jej nepřijmout nebo ponížit cenu s přihlédnutí k opotřebení, protože takto vrácený produkt je neprodejný.
Vrácení zboží
Vytiskněte daňový doklad, který jste obdrželi emailem po dodání zboží. Přiložte prosím tento vyplněný formulář Oznámení o odstoupení od smlouvy, připojte číslo účtu pro vrácení částky a společně s nepoužitým zbožím v originálním obalu, velmi důkladně zabalené zašlete na adresu:
Luxusnivlasy.cz
Sídlištní 556
33012 Horní Bříza
info@luxusnivlasy.cz
775 470 333
Zboží musí být zabaleno tak, aby v pořádku dorazilo k nám. Za zásilku a její stav během přepravy odpovídá odesílatel. Doporučujeme využít jinou službu než "Zásilkovna na adresu" pokud nás kurýr nezastihne, zásilku odloží na výdejním místě na druhé straně města a my pro ní musíme jet a tím výrazně prodlužujete reklamační lhůtu, která běží až od převzetí zásilky. Využijte raději např. ČP, DPD, GLS, PPL, kteří k nám jezdí každý pracovní den).
Kdy a jak dostanu své peníze zpátky?
Peníze vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží a dodaných dokladech. Nedohodneme-li se jinak, peníze vracíme stejným způsobem, jako jsme je přijali.
Jaké zboží nelze vrátit vůbec?
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy např.
- o dodávce zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
- o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. vlasové příčesy, kosmetika, apod.)
V případě sortimentu intimního charakteru, jakým jsou např. vlasy, příčesky a pod., zboží nesmí být nikterak užíváno. Spotřebitel má právo si zboží vyzkoušet s tím, že dodrží základní hygienické předpoklady takového vyzkoušení (zamezí tedy kontaktu s vlasy a tělem. Nedodrží-li stanovené hygienické podmínky, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit.
Musí zboží obsahovat český návod?
Ano, prodávající vám jej musí poskytnout. Je to jeho povinností, pokud je nutné zboží po nákupu sestavit, jeho obsluha je složitější a užívání se řídí velkým množstvím pravidel. Ovšem s výjimkou případů, kdy pravidla užití daného zboží jsou zřejmá či obecně známá a bylo by nadbytečné je zvlášť vypisovat.
Návod musí být v českém jazyce a v písemné formě, nemluvě o jeho srozumitelnosti. Zákon o ochraně spotřebitele nově umožňuje poskytnutí návodu jen na trvalém nosiči. O tištěnou verzi můžete prodávajícího požádat a je povinen vám vyhovět, nebude-li to nepřiměřené s ohledem na okolnosti a způsob uzavření smlouvy a vlastnosti zboží. Návod již bývá součástí balení zboží, případně jej najdete i v detailu produktu na e-shopu někdy i s video návodem. Anebo jej přikládáme ke zboží dodatečně.
Jde o důležitý dokument k užívání koupeného zboží. Není-li proto český návod přiložen, můžete si jej podle zákona u prodávajícího vyžádat. Jeho neposkytnutí ani dodatečně může být v krajním případě důvodem pro odstoupení od smlouvy.
Kde je to upraveno: § 9, § 11 a § 24 odst. 7 písm. f) a j) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele; § 2087, § 2094 odst. 1 a § 2099 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
REKLAMACE
Moc nás mrzí, pokud je se zbožím cokoli v nepořádku, např.:
- zboží nedorazilo kompletní (v objednávce chyběl produkt)
- došlo k záměně (v objednávce mám jiný produkt, než jsem si objednala)
- zásilka byla poškozena během přepravy
- produkt nefunguje
dejte nám o tom prosím co nejdříve vědět e-mailem info@luxusnivlasy.cz a zašlete min. 4 fotografie obsahující přepravní štítek, celý balík zvenku, celý balík zevnitř a zboží v balíku. Pokud vám přijetí emailu do dvou dnů nepotvrdíme, nedorazil! Zároveň zašlete zboží s vyplněným Reklamačním listem na adresu:
Luxusnivlasy.cz
Sídlištní 556
33012 Horní Bříza
info@luxusnivlasy.cz
775 470 333
Do 24 měsíců od zakoupení (u některých druhů zboží 6 měsíců) máte právo na uplatnění reklamace – přesné znění reklamačních podmínek naleznete v obchodních podmínkách.
V balíčku nesmí chybět:
- kopie daňového dokladu
- důvod reklamace.
Zboží musí být zabaleno tak, aby v pořádku dorazilo k nám (u poškozeného zboží musí být zásilka vč. původního obalu a výplní a zabezpečena tak, aby nedošlo k úniku nebo poranění během přepravy). Za zásilku a její stav během přepravy odpovídá odesílatel.
Doporučujeme využít jinou službu než "Zásilkovna na adresu" pokud nás kurýr nezastihne (např. mimo pracovní dobu), zásilku odloží na výdejním místě na druhé straně města a my pro ní musíme jet a tím výrazně prodlužujete reklamační lhůtu, která běží až od převzetí zásilky.
Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji, obvykle nám na to stačí dva týdny, ale ze zákona máme danou lhůtu 30 dní (počítáno od doručení zboží k reklamaci).
Obvyklé způsoby řešení reklamace:
- oprava nefunkčního produktu nebo jeho výměna (pokud není dostupný nahrazení podobným nebo lepším typem)
- zaslání chybějícího produktu
- výměna produktu
- sleva nebo kupón na příští nákup
- vrácení kupní ceny (dle NOZ)
Můžete nám navrhnout, jak byste si přál(a) reklamaci vyřešit, v určitých případech můžeme k vašemu přání přihlédnout.
Tip! Chcete se vyhnout reklamacím? Pojistěte si doručení svojí objednávky v košíku. Pokud je zásilka pojištěná, je reklamační řízení zrychlené a obratem vám posíláme zásilku nebo chybějící zboží znovu (pokud je skladem). Zpětnou zásilku jen zabalíte a předáte kurýrovi nebo na odměrném místě.
V případě nejasností nebo dotazů se neváhejte obrátit na
+420 775 470 333
info@luxusnivlasy.cz